Konkurs spotów reklamowych "Jak szwajcarski zegarek nakręcamy zdrowie"
Zakończyła się I edycja konkursu spotów reklamowych Jak szwajcarski zegarek nakręcamy zdrowie. Choć zdecydowanego faworyta trudno było wskazać, werdykt Jury był jednogłośny. Statuetkę zdobył spot Instytutu Żywności i Żywienia.
Do konkursu zgłoszono 6 spotów. Przygotowały je Regionalne Ośrodki Polityki Społecznej w Rzeszowie i Lublinie, Instytut Żywności i Żywienia, Główny Inspektor Sanitarny, Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach oraz Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.
W skład Jury weszli przedstawiciele Departamentu Funduszy Europejskich, Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR (Partner), Biura SPPW oraz Biura Prasy i Promocji w Ministerstwie Zdrowia. Spoty oceniono pod względem spójności i struktury, wartości komunikacyjnej oraz wartości kreatywnej. Każdą produkcję poddano szczegółowej analizie.
Konkurs spotów reklamowych zorganizowano po raz pierwszy. Jego celem była m.in. popularyzacja wiedzy na temat wsparcia obszaru zdrowia ze środków SPPW.
Zwycięski spot zostanie wyemitowany w kinach na terenie całego kraju.
Dziękujemy wszystkim instytucjom za przesłane zgłoszenia, a zwycięzcy gratulujemy wygranej.
- Poprzednia
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się