Działania informacyjno-promocyjne to jeden z obowiązków wynikający z umowy o dofinansowanie. Jest to bardzo ważna kwestia z punktu widzenia komunikowania opinii publicznej zagadnień dotyczących funduszy unijnych i podnoszenia ich świadomości na ten temat.
Co jest obowiązkowe?
Obowiązki informacyjne obejmują nie tylko oznakowanie projektu poprzez tablice informacyjne, ale również oznaczanie broszur, ulotek, publikacji, stron internetowych czy materiałów promocyjnych i szkoleniowych.
Co jest najważniejsze?
W trakcie realizacji projektu kwestie dotyczące dofinansowania należy podawać podczas wszystkich działań informacyjno-promocyjnych.
Uwaga! Nie ma jednego, szablonowego zestawu ww. działań – należy wybrać takie, które będą odpowiadały skali, celowi i charakterowi konkretnego projektu.
Gdzie znajdę wskazówki?
Pomocne wskazówki o tym, w jaki sposób prawidłowo wykonywać działania informacyjno-promocyjne znajdziecie w:
- Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności
- Księdze Identyfikacji Wizualnej...
- w zakładce informacja i promocja dla POWER i POIiŚ
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się